Sunday 1 April 2012

So Stressful Week!!!

Last week I got a very stressful week.
Malang bertimpa2 la siot!
The first problem, u can read the 31st March post.
Memang aku sumpah seranah gila minah bangang tu.
Pada awalnya, aku memang nak minta maaf kat dia,
Nak kawan balik ngan dia,
Tapi lepas aku baca blog dia,
Sumpah aku x mungkin akan kesiankan dia~
Lantak dialah nak jadi apa pun.
Nak jadi setan ke,
Nak jadi ungka ke,
Itu dia punya pasal.
Aku da malas nak layan.
Tapi, lau dia tetap nak menyebok ngan Izzati&Syahida lak,
Aku da x tw dia nak jadi ape lak.

Second problem lak,
Bukan aku yang problem,
Tapi roommate aku yang problem.
Pergh, kurang ajar siot!
Elak aku lempang je.
Tu nasib baik aku ada feeling nak guna tangan,
Lau kaki....?
Memang nasib badan dialah lau sampai kaki aku yang naik.
Lau dia sebaya atau lebih tua tu, aku xdelah kisah sangat.
Masalahnya, dia tu junior aku!
Form 3 lak tu!
Aku nak tengok dia punya PMR camne.
Aku memang x sure dia dapat straight A's.

Dari cara dia bercakap...
Macam aku ni yang junior dia lak!
Dia pk dia tu siapa agaknya?!
Aku yang Form 4 ke, dia yang Form 4?!
Ke, dia ingat yang dia tu Form 5?!
PMR pun x lepas,
Nak berlagak senior lak ngan aku!
Menyampah!

In the meantime,
Aku tengah menyertai choral speaking!
PLBS pun x abis hafal, 
Nak masuk choral speaking lak~
Hehehe~ 
: D
But surely,
Memang banyak gila benda yang aku nak handle
Dalam satu masa~
Haishhh~

Pastu, last week my mom was really mad at me!
You can read the previous post about that.
Oh yeah, I forgot to tell you what's that about, am I?
Ahahaha~
Actually, that Friday 
My mom ambil aku & my brother kat hostel.
Tapi, aku lambat turun.
Apalagi, my mom pun marahlah!
Sebab dia lari dari tempat kerja dia sekejap untuk amik kitorang.
Tapi, tetiba lak aku lambat turun...
Apalagi, dia pun membebellah!
Sambil menangis lak tu!
And surely, aku pun menangis gak~
Bukan sebab terlalu emotional,
Tapi sebab something that cannot be explained.

Tengok!
4 problems in one week!
One time!
I hope this week is better than the last one~
Let us just see, then.
Huhu~

No comments:

Post a Comment